רחה פריאר 9 מגדל M-Tower קומה 8, באר שבע

א׳-ה׳ 08:00-18:00

עורך דין עריכת צוואה בבאר שבע והדרום

ליצירת קשר

עריכת צוואה היא פעולה שאולי לא כל כל נעים לחשוב עליה, כי מחשבה עליה בעצם גורמת לנו לחשוב על היום שבו כבר לא נהיה פה, אולם אם בוחנים את הנושא בהיגיון ובאופן שהוא כמה שיותר מנותק מהרגש, מבינים שהיא פעולה נדרשת. אחרי הכל, לאחר שכבר לא נהיה פה נרצה שהרכוש שהיה ברשותנו יחולק באופן מסוים בין יקירינו, ולא שתהיה מריבה בין האנשים שכל כך יקרים לנו משום שלא יהיה ברור מי אמור לקבל מה.

על מנת להבטיח את הדבר ככל שניתן, חשוב מאוד לפנות עוד כשאנחנו צלולים וברור לנו בדיוק איך אנחנו רוצים לחלק את הוננו ורכושנו אל עורך דין עריכת צוואה, ולהכתיב לו בצורה ברורה את הצוואה שלנו.

איך בוחרים עורך דין עריכת צוואה בצורה הטובה ביותר?

לא משנה אם הצוואה שאתם מתעתדים להשאיר היא צוואה מאוד פשוטה שאומרת – הרכוש הזה ילך לאדם הזה והכסף הזה לאדם ההוא, ובין אם מדובר בצוואה מורכבת יותר שמחלקת את רכושכם והונכם להרבה מאוד אנשים ו/או גופים, חשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים עורך דין אשר עריכת צוואה היא תחום ההתמחות שלו, שכן אי דיוק באופן כתיבת הצוואה עלול לגרום לכך שהיא תיפסל ושרצונכם לא יוכל להתממש.

על מה חשוב לשים דגש כאשר פונים אל עורך דין עריכת צוואה?

יש מספר פרמטרים שעליהם חשוב לשים דגש כאשר מעונייינים לערוך צוואה בצורה נכונה:

  • הניסיון של עורך הדין – כפי האמור לעיל, חשוב שעורך הדין שאליו אתם פונים יהיה כזה אשר מתמחה בתחום של עריכת צוואות, אולם חשוב גם שיהיה לו ניסיון של מספר שנים בתחום, בעיקר אם הצוואה שלכם עתידה להיות מהסוג היותר מורכב. עורך דין אשר פועל בתחום כבר מספר שנים נתקל בוודאי בהרבה מאוד מקרים, ולכן ישנה סבירות מאוד גבוהה לכך שיוכל לנסח את הצוואה שלכם בצורה המדויקת ביותר.

 

  • האופן המדויק בו אתם רוצים לחלק את העיזבון שלכם – כאשר מדובר באופן בו יחולק העיזבון שלכם, חשוב מאוד לא להיות כלליים בניסוח (יש לחלק שווה בשווה את ההון והרכוש בין הילדים), אלא להיכנס לכל הפרטים (את המכונית או את שוויה יש להעביר לילד הגדול. את ההון אשר בבנק יש להעביר לילדה הקטנה וכו'). זאת משום שכאשר בוחרים בניסוח כללי הדברים יכולים להתפרש לשתי פנים (או יותר), ולגרום לסכסוכים ומריבות בין היורשים.

 

  • השירות והעלות – כמובן שגם אלה שני פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין עריכת צוואה, אם כי חשוב לדעת שמבחינת עלויות – רוב עורכי הדין יגבו פחות או יותר מחירים דומים. לגבי השירות – חשוב מאוד לבחור עורך דין שאתם יכולים לדבר איתו בגובה העיניים וגם להבין בדיוק מה הוא אומר, על מנת שתהיו מרוצים בסופו של דבר מאופן ניסוח הצוואה ותדעו שביום פקודתכם יהיה לכולם ברור איך לחלק את הרכוש ואת ההון העצמי שלכם.

משרד עורכי דין קארו אנקרי לשירותכם!

משרד עורכי דין קארו אנקרי כאן לשירותכם

אנחנו במשרד עורכי דין  קארו אנקרי מתמחים בתחום של עריכת צוואות ומספקים שירות מקצועי ומדויק לכל אדם המעוניין להבטיח שרכושו והונו יחולקו בדיוק כפי שהוא רוצה ביום הפקודה.

אתם מוזמנים להגיע אלינו ולקבל את כל הפרטים ואת השירות המשפטי המדויק ברמה הגבוהה ביותר.

לקבלת מידע נוסף אודות שירותי  עורך דין עריכת צוואה בבאר שבע והדרום והסביבה
צרו עמנו קשר טלפוני  או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

משרד עורך דין בבאר שבע קארו אנקרי

לייעוץ משפטי בניסוח צוואה יש למלא פרטים

דילוג לתוכן