רחה פריאר 9 מגדל M-Tower קומה 8, באר שבע

א׳-ה׳ 08:00-18:00

עורך דין גירושין בתל אביב - החשמונאים 107

ליצירת קשר

מחפשים עורך דין גירושין בתל אביב? אתם בדיוק במקום הנכון. 

גירושין הם לא עניין של מה בכך – מדובר במצב טעון מאוד מבחינה רגשית ולכן חשוב שילווה אתכם עורך דין גירושין שמכיר את המקצוע לא רק מהבחינה הדידקטית שלו, אלא גם, ואולי בעיקר – יודע ללוות את מיוצגיו ברגישות הראויה, וזאת מבלי לעורר אנטגוניזם מהצד השני. 

משרד עורכי הדין קארו את אנקרי מתמחה בתחום הבינאישי ואם אתם מחפשים עורך דין גירושין בתל אביב הוא ייתן לכם מענה מקצועי ברגישות רבה. כל זאת על מנת שתגיעו לבית המשפט לענייני משפחה ו/או בבית הדין הרבני כשיש בידיכם את כל החומר ואת כל הידע הנדרש.

הכי חשוב שתדעו זאת בחיפוש אחר עורך דין גירושין בתל אביב!

הליך גירושין מתנהל בבית משפט לענייני משפחה ו/או בבית הדין הרבני – בהתאם למקום בו הוגשה הבקשה לפתיחה בהליך. מכיוון שטקס הנישואין עצמו נעשה דאז (ברוב המקרים) על ידי בית הדין הרבני, הדרך המומלצת ביותר היא להגיע להסכם גירושין שבו כל המחלוקות פתורות והוא מקובל על שני הצדדים. בדרך זאת הסיכוי שגם בית הדין הרבני וגם בית המשפט לענייני משפחה יאשרו את ההסכם מבלי להערים יותר מדיי קשיים ובתוך פרק זמן קצר יחסית.

אבל – רגע לפני שחותרים להגעה להסכם שמקובל על שני הצדדים, חשוב מאוד שכל אחד יוודא עם עצמו ושתוודאו גם אחד מול השני/ה האם גירושין הוא באמת הפתרון שאתם רוצים. מעבר לעובדה שלפני שתקבלו אישור כל הגורמים ינסו להביא אתכם למצב של שלום בית, אתם בוודאי יודעים בעצמכם כמה ההליך הזה יכול לשנות את החיים, ולא תמיד לטובה, בוודאי לא כאשר יש בתמונה ילדים. אם אתם חושבים שיכול להיות עוד סיכוי, ולו הקטן ביותר, לכך שתצליחו להגיע לשלום בית ולא לפרק את הנישואין – חשוב שתבצעו הליכי גישור מסודרים בליווי מגשר מוסמך, מקצועי ורגיש שתבחרו בעזרת עורך הדין שלכם, ותנסו לפתור את המחלוקות וליישר את ההדורים. אם החלטתם שאתם לא מעוניינים בהליכי גישור או אם הליכי הגישור לא צלחו והגעתם למבוי סתום שהיציאה ממנו היא רק באמצעות פרידה – פנו אל עורך דין גירושין בתל אביב שאתם יכולים לסמוך עליו וביחד התחילו בתהליך המשפטי.

משרד עורכי דין קארו אנקרי לשירותכם!

משרד עורך דין בבאר שבע קארו אנקרי

לייעוץ משפטי מנצח בהליך הגירושין יש למלא פרטים

מה צפוי לכם בהמשך הליך הגירושין?

לאחר שבחרתם עורך דין גירושין, תצטרכו לדון ביחד איתו בנושאים רבים שתצטרכו להגיע להחלטות לגביהם – קודם כל עם עצמכם ומאוחר יותר, כמובן, גם עם בן/בת הזוג שלכם.

הנושאים שתצטרכו להתייחס אליהם הם תביעת מזונות (אישה) בהתייחס כמובן למזונות ילדים, תביעת אבהות (במקרה הצורך), הסדרי ראייה, חלוקת רכוש, משמורת ועוד.

אחרי שתגיעו להחלטות בהקשרים הללו, צריך יהיה להתקדם לשלב המשא ומתן, בו כל צד יביע את עמדתו ואת דעתו בכל אחד מהנושאים מתוך מטרה להגיע להסכם גירושין שמקובל על שני הצדדים. 

קחו בחשבון שהשלב הזה יכול להיות מהיר, בעיקר אם אתם ובן/בת הזוג שלכם כבר דיברתם על הדברים בטרם פתיחת ההליכים, אבל הוא יכול להיות גם ארוך ומתמשך.

יכול להיות שתקבלו פניות מגופים וגורמים שונים כמו למשל רבנות תל אביב והמרכז ואחרים, שינסו בכל זאת להביא אתכם למצב של שלום בית, ויכול להיות שתיתקלו בקשיים נוספים.

בדיוק בגלל זה חשוב מאוד שילווה אתכם עורך דין גירושין בתל אביב שיש לו גם את כל הידע המקצועי, אבל גם את הרגישות ואת הסבלנות שכל כך חשובות בתהליך.

את שלב הדיונים לבטח תקיימו בבית הדין הרבני בתל אביב שהוא בעצם בית המשפט בתל אביב שמטפל בהליכי גירושין בתל אביב והסביבה.  

אנחנו במשרד עורכי הדין קארו את אנקרי מתמחים בדיוק בתחום זה, ונשמח להעמיד לשירותכם את הידע המקצועי ואת האוזן הקשבת.

למידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ צרו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

קארו את אנקרי משרד עורכי דין, שדרות החשמונאים 107, תל-אביב

דילוג לתוכן