רחה פריאר 9 מגדל M-Tower קומה 8, באר שבע

א׳-ה׳ 08:00-18:00

עורך דין גישור בתל אביב - החשמונאים 107

ליצירת קשר

תל אביבים? החלטתם להתגרש אבל אתם לא בטוחים שזה הצעד הנכון עבורכם, או שאתם כן בטוחים שזה הצעד הנכון עבורכם אבל אתם רוצים לעשות את התהליך כמה שיותר מהר ותוך שמירה על יחסים טובים עם בן/ת הזוג?

חשוב מאוד שתשכרו את שירותיו של עורך דין גישור בתל אביב.

משרד עורך דין בבאר שבע קארו אנקרי

מה זה בדיוק גישור?

מכיוון שפירוש המילה גישור היא תהליך שמטרתו לפשר בין צדדים ולהביא אותם להסכמה, הרבה פעמים אנשים תופסים אותו כהליך שמטרתו למנוע את הגירושין. אבל, האמת בפועל שונה לחלוטין. מטרתו של ההליך אינה למנוע את הגירושין, אלא להביא למצב שבו שני בני הזוג מגיעים להסכמות בכל מה שקשור להסכם הגירושין, וכך ההליך הופך להיות הרבה יותר קל מבחינה רגשית, וגם הרבה יותר מהיר. יש פעמים שעצם היארעותו של ההליך מביאה לכך שבני זוג מחליטים שלא להתרגש, אולם, כאמור, זוהי לא המטרה הראשונית. 

משרד עורכי דין קארו אנקרי לשירותכם!

משרד עורך דין בבאר שבע קארו אנקרי

לייעוץ משפטי מנצח בהליך גישור יש למלא פרטים

מי מבצע את הליך הגישור?

הגישור נעשה על ידי אדם שהוא מגשר בהסמכתו, שהוא ברוב המקרים עורך דין במקצועו. לכן, כשאתם מחפשים מגשר, אתם בעצם מדברים על עורך דין גישור בתל אביב שיהיה מקובל על שניכם, ויוכל להביא אתכם להסכמות בכל מה שקשור לסעיפי הסכם הגירושין שלכם.  

 

כל מה שצריך לדעת על גישור

הליך הגישור מתקיים ברוב המקרים במשרדו של עורך הדין, כאשר הפגישה הראשונה היא פגישת היכרות והסדרת ההליך מבחינה ביורוקרטית. לאחר הפגישה הזאת מתקיימות פגישות נוספות בהתאם לרצון ולצורך של שני בני הזוג, עד שמגיעים ביחד להסכמה על סעיפי הסכם הגירושין. חשוב לזכור, כי מגשר אינו שופט בהסמכתו, ולכן אין מתפקידו לשפוט בין שני בני הזוג ולהחליט מי צודק, אלא רק לפשר ביניהם על מנת שיגיעו להסכמות הנכונות להם.  

מה האלטרנטיבה לגישור?

אם בוחרים שלא לפנות להליך גישור אלא לקיים את תהליך הגירושין דרך בית המשפט, חשוב לזכור שני דברים:

התהליך יימשך הרבה יותר זמן – בתי הדין הרבניים ובתי המשפט לענייני משפחה בארץ עמוסים לעייפה. לכן, כשפותחים את תיק הגירושין באחד מהם, עליכם לצפות שהליך הגירושין ייקח הרבה יותר זמן מאשר אם הייתם פונים אל עורך דין גישור בתל אביב ומתחילים בתהליך גישור.

העלות הכספית תהיה כנראה גבוהה יותר – מכיוון שהליך גירושין שמתקיים בבתי המשפט לוקח יותר זמן, שכר הטרחה של עורך הדין שלכם יהיה גבוה בהרבה. הליך גישור אפשר לסיים במספר מצומצם של פגישות, וכך לחסוך לא מעט כסף שיוכל לשמש אתכם בהמשך.

היחסים עם בן/ת הזוג כנראה יהיו גרועים יותר – אמנם אתם לא צריכים להישאר חברים של בן/ת הזוג לאחר הגירושין, אולם שמירה על יחסים טובים איתו יכולה להיות מצוינת לעתידכם, בעיקר אם יש בתמונה ילדים. הליך משפטי שנמשך לאורך זמן בדרך כלל מעורר תחרות ואנטגוניזם, ומביא למצבים פחות נעימים שיכולים להשליך על היחסים לאחר הגירושין.

גישור, לעומת זאת, אתם יכולים להתחיל ברגע שאתם מוכנים, הוא נמשך פחות זמן ועולה הרבה פחות, ובסופו של דבר הוא מביא לכך שהליך הגירושין יסתיים הרבה יותר מהר.

לקבלת מידע נוסף אודות עורך דין גישור אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או דרך האתר
עם משרד עורכי דין קארו את אנקרי ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן