רחה פריאר 9 מגדל M-Tower קומה 8, באר שבע

א׳-ה׳ 08:00-18:00

עורך דין לעריכת צוואה וירושה בתל אביב - החשמונאים 107

ליצירת קשר

מחפשים עורך דין צוואות וירושות בתל אביב – אתם יכולים להפסיק לחפש. משרד עורכי הדין קארו את אנקרי מתמחה בתחומי הצוואות והירושות, וכמשרד עורכי דין ותיק הממוקם בשדרות החשמונאים 107 בתל אביב, ישמח לסייע לכם בכל מה שקשור לנושא:

  • כתיבת צוואה לסוגיה השונים
  • טיפול בהתנגדות לצוואה
  • סיוע במצבים של סכסוכי ירושות
  • ייצוג משפטי בבית המשפט

למה כל כך חשוב להסתייע בעורך דין צוואות וירושות בתל אביב? כל התשובות במאמר שלפניכם.

משרד עורך דין בבאר שבע קארו אנקרי

רקע קצר לפני שמתחילים

כולנו רוצים לחיות עד 120 או לפחות לא לחשוב על היום בו אנחנו או היקרים לנו נצטרך לעזוב את העולם. אבל, כולנו יודעים שלצערנו היום הזה יגיע, וחשוב מאוד לעשות הכנות אליו מראש. אנחנו אמנם לא יודעים מתי או איך זה יקרה, אולם אנחנו בהחלט יכולים להחליט מראש למי להשאיר את הכסף ואת הרכוש שלנו – בעודנו חיים וצלולים. אבל, גם אם אנחנו חיים וצלולים, את התהליך הזה של כתיבת צוואה חשוב לא לעשות לבד, אלא בעזרתו של עורך דין צוואות וירושות בתל אביב.

משרד עורך דין בבאר שבע קארו אנקרי

ליצירת קשר עם משרדנו לעריכת צוואה מלאו פרטים

חוק הירושה – קווים לדמותו

במדינת ישראל קיים חוק ירושה, שקובע שלאחר פטירתו של אדם, כספיו ורכושו יועברו ליורשיו על פי דין או על פי צוואה. משמעות הדבר היא, שאלא אם כתב המנוח צוואה – עזבונו עובר ליורשיו על פי דין, שמוגדרים כמובן גם הם בחוק. היורשים על פי חוק הם קרובי המשפחה הקרובים אליו ביותר, על פי סדר הירושה: בני זוג, הורים, צאצאים או, במידה שאין כאלה בנמצא – קרובי משפחה אחרים.

אם אדם רוצה שעיזבונו יועבר לאנשים או לגופים אחרים, יהיה עליו לכתוב צוואה, וכאמור לעיל – רצוי שיעשה זאת בעזרתו של עורך דין צוואות וירושות בתל אביב.

דילוג לתוכן